Nákupy - hodinky

Nedávno mě celkem dost vypekli v práci. Bylo období maturit a tak nám ve škole nezvonilo. No jo, ale jek teda mám poznat, kdy začíná a končí hodina, když nemám na ruce hodinky. 

Moji žáci jsou zlobidla vykutálená. Zjistili, že hodinky nemám a tak mě přesvědčili, že už zvonilo  a já je pustila domů o celých pět minut dřív! Rozhodla jsem se, že už se to nebude opakovat a pořídila jsem si hodinky. 

Jedny krásné, malé měli na stránkách postovnezdarma.cz a tak jsem neváhala a objednala si je. Teď už si na mě žáci nepříjdou. 


Jde o dámské silikonové hodinky s hranatým ciferníkem. Jsou úžasně lehké a výborně mi sedí na ruce. Jsou maličké, takže mi vůbec nevadí při práci na počítači.

Mají je v pestrých barvách, modré, červené, růžové... Já si vybrala neutrální bílou, která se mi hodí ke všemu. Navíc jsou elegantní, do práce ideální.




Tentokrát mě už delší doba dodání nepřekvapila. Hodinky byli dobře zabalené v bublinkové fólii, což zaručilo, že přišli nepoškozené. Moc se mi líbí, dokonce víc než na fotkách. 
 
Měla jsem trochu strach ze silikonového pásku, ale dobře mi sedí, netlačí, ruka se pod ním nepotí. Jsem opravdu spokojená. Za pár dní, co je nosím, jsem si na ně tak zvykla, že bez nich už nevyjdu z domu. Beru je jako krásný doplňek.

Pokud by jste měli zájem, hodinky stojí 155 kč a můžete je koupit ZDE

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi