Brandnooz box

Na konci měsíce se už tradičně těšíme na novinky v BRANDNOOZ BOX. Moc ráda rozbaluji krabici a objevuji novinky a dobrůtky. Tento měsíc jsem na rozbalování byla sama. Přítel byl v práci a dcera venku s kamarády, tak jsem nelenila a všechno nafotila, co šlo ochutnala a nic jsem jim nenechala. 

No dobře, tak jsem jim něco nechala, ale nemusela jsem. 


Tohle na mě vykouklo po otevření krabice. Bylo mi jasné, že brambůrky, byť nesolené, padnou do oka moji dceři a tak jsem ji je nechala. Taky že hned po příchodu domů, po sáčku sáhla. My jsme mohli být rádi že nám trochu dala na ochutnání.

Upřímně mi moc nechutnali, dcera si je pochvalovala, ale já jsem zvyklá na slanou chuť brambůrků a tyhle se mi zdály bez chuťi. Myslím si, že si svoje spotřebitele najdou, ale já je vyhledávat nebudu. Cena je 24,90 kč.

 Je doba grilování a  protože my máme doma nový gril, tyto marinády mi udělali ohromnou radost. Grilování miluju, sedneme si venku a budeme baštit dobroty. Cena je 18,90 kč


 Mentos už Brandnooz boxu byl, nejvíc nám chutnala verze s bílou čokoládou, ale i chuť shakies je moc dobrá. Rozhodně nezklamala. Zůstane na seznamu nákupů. Cena 17,90 kč

Corny tyčinky má u nás doma nejraději dcera. U nás celkově cereální tyčinky kupujeme často. je to ideální svačina i pro přítele do práce. Nejraději máme ovocné a oříškové příchutě. Cena 24,90 kč.



Keču je super. Spak máme rádi a vzhledem k tomu, že přítel je schopný si dát kečup k jakémukoli jídlu a to ve velkém množství, využijeme ho beze zbytku. Možná by byla lepší varianta jemně pálivý, ale i tento jemný se u nás určitě neztratí. Cena 42,90 kč.


Musli - je jich teda pořádná krabice. Já je miluji, tuhle značku sice neznám, ale moc se na ně těším. 40 procent ovoce, teda. Líbí se mi, že neobsahuje žádný dodatečný cukr. Pro mě je většina značek dost sladká a tak si je mixuji sama. Cena 115 kč


Capri- sone padlo do oka moji dceři. Hned ho popadla a jestli prý může. Já jsem sice chtěla, aby si ho nechala do školy, ale to ona ne a hned ho taky vypila. Tyhle různé pitíčka má moc ráda, ale já je moc často nekupuji zdají se mi přeslazené. Značku Capri-sone známe a máme rádi. Nová příchuť nám chutná a určitě ji zase někdy koupíme. cena 9,90 kč.


Další byl v boxu ovocný odalkoholizovaný cider. Já tyhle nápoje moc nemusím, ale mému příteli moc chutnají. Vychlazený je prý velmi dobrý. Raději by sice v boxu viděl pivo, ale i tahle flaška ho potěšila. Cena 19,90 kč.


A tady už je celý box a všechny dobrůtky pospolu. Naštěstí jsem byla sama doma a tak jsem měla čas v klidu je vyfotit. Nemusela jsem nikoho přemlouvat, aby nic ještě nejedl atd..



A co vy, která dobrůtka se vám líbí nejvíc? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi