Knižní Battle

Knižní souboj vyhlásilo nakladatelství Host. 


Jde o souboj mezi obdivovateli knih. Dva tábory, každý má svého favorita. Na jedné straně stojí Jiskra v popelu, proti ní se staví kráska Ódinovo dítě. Obě knihy jsem četla, obě se mi líbily. jak si teď mám vybrat?  Jiskru z popela jsem četla dřív -recenze je ZDE, kdežto Ódinovo dítě jsem dočetla nedávno - recenze ZDE .


Rozhodnutí, do kterého tábora se přidat je dost těžké. Já jsem se nakonec dala svůj hlas Jiskře z popela, ale musím se přiznat, že rozhodování bylo dost těžké a složité. Nejraději bych dala po jednom hlasu oboum knihám. 

I vy můžete hlasovat na stránkách Knižní battle . Badu ráda, když mi napíšete do komentáře, ke které knize jste se přidali. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi