Brannoz box

Dnes jsem tu s článkem o dalším boxíku, který mi přišel v červenci. Tentokrát jsem z něj tak nadšená nebyla. Naproti tomu, moje dcera byla spokojena velmi. Každá jsme holt jiná a máme rády jiné věci.

Já nejsem moc typ na oplatky, sušenky a krekry. Za to moje Klárka je má moc ráda a tak jsem tentokrát zkoušení nechala na ní. Byla z toho nadšená, to si můžete domyslet.

Největší položkou v tomto boxíku byly cereálie. Různé druhy cereálií od nestlé známe a Klarka je má ráda k snídani. Tato novinka je bez příchuťe, nejsou přeslazené a krásně křupou. Vzhledem k tomu, že v létě na tolik sladkého nemáme chuť, jde o příjemnou variantu. Cena 89,90 kč.


Další dobrútkou bylo Oreeo. Tyto čokoládové sušenky má Klárka moc ráda. Bereme je s sebou na výlety jako výbornou svačinku. Jsou v praktickém balení po čtyřech kouscích, což je přesně malá porce. Cena 34,90 kč.


A je tu další sladká dobrůtka, Milka sensations. jedli jsme je za studena, ale nejlepší jsou mírně ohřáté. Čokoláda se krásně roztíká, je teploučká, a když si k tomu dáte na snídani kakao, je to nejlepší dobrota z boxu. Cena 39,90.



A jdeme na slané dobrůtky. Krekry TUC známe a občas kupujeme, buď k vínu, nebo i jen tak k televizi. Nová příchut Sweet chili nám moc chutnala. Jsou daleko lepší než klasicky slaná varianta. cena je 19,90. 


Dále v boxu bylo koření na steak. V létě se hodně griluje a i my jsme si konečně pořídili velký gril. Koření jsme hned vyzkoušeli a bylo výborné. Hrubě mleté koření je na steaku výborné. Cena 22,90.


Knedlíčková polévka v boxu, bylo hezké překvapení. Já mám raději polévky domácí, ale občas se stane, že nejsem doma a je potřeba něco jednoduchého a rychlého na přípravu. Tuhle polévku zvládla uvařit i Klárka a byla celkem dobrá. Možná mě překvapila cena 39,90.


Další položkou v krabičce je dresing. V létě si rádi děláme saláty, kolikrát je používám místo přílohy k masu, ale někdy i jen tak. Proto jsem ocenila tento dresink. Je to rychlé, snadno použitelné a chutné. Nemusím dlouze přemýšlet nad zálivkou. Cena 39,90.


Nakonec musím zhodnotit tento blog jako docela ucházející. Je tam víc věcí pro moji dceru než přímo pro mě. Někdy v  boxu bývají věci, které z obchodu už známe, ale tentokrát jsme dostali věci, které jsme neznali a rádi jsme je ochutnali.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi