Výstava ježků

Poslední dobou mám takovou malou tvůrčí krizi. Proto přidávám článek o výstavě až teď. Doufám, že moji čtenáři mi to prominou a přes  jistou neaktuálnost se jim bude článek líbit.

Ti co mě sledují pravidelně vědí, že jsem si nedávno pořídila toho nejhezčího ježka pod sluncem. Je to opravdový krasavec. Proto jsem přemýšlela, že se s ním pojedu pochlubit na výstavu. Je škoda, že ostatní nemají možnost si ho prohlížet každý den a těšit se s ním. Nakonec jsem se rozhodla, že ho na výstavu nevezmu. Je to trochu nespolečenský bručoun, který nemá rád cizí lidi, buzení přes den a přílišný hluk. Tohle všechno by na výstavě zažil. Moje touha po výhře není tak velká, abych ho zbavila jeho pohodlíčka, které jsem mu doma zařídila.


Já sama naopak přítomnost stejně smýšlejících lidí vítám a tak jsem se na výstavu vypravila. Akce se konala v Praze v nádherném prostředí Toulcova dvora.




Místo výstavy bylo dokonale vybrané. Spojení města a přírody je moc fajn. Navíc se zde dá velmi dobře a zdravě najíst i s bezlepkovou dietou. To je pro mě velmi důležité. 

Na výstavě bylo plno krásných ježečků, ale mohli jsme si prohlédnout i morčata a králíky. Navíc jsme si mohli nakoupit krásné hlouposti pro radost, ale i něco hezkého pro ježky.




Moc hezký byl i pohled na připravené poháry pro vítěze.





Výstava se mi moc líbila. Některé ježky jsem si mohla i pohladit, pochovat. Nakonec jsem byla ráda, že jsem Horácia nechala doma, není to takový pohodář, jako většina ježků přítomných na výstavě. Nenechal by se tak v klidu prohlížet porotou. Určitě by pěkně hlasitě funěl.

Nakoupila jsem si plno drobností pro radost. Krásné magnetky, přívěšek a navíc pro Horácia nový tulipytlík.

každopádně příští rok jedeme zas, nakoupíme, pozdravíme známé a hezky si popovídáme o ježcích.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi