Nákup - šála

Venku nám trošku přituhlo a tak jsem se rozhodla vybavit se něčím pořádně teplým, abych venku nezmrzla. Proto jsem si vybrala na stránkách postovnezdarma, se kterou mám spolupráci, krásnou a hlavně hřejivou šálu.

Jak by ale taková šála, která by se mi hodila měla vypadat? Věděla jsem, že chci šálu pletenou a hodně velkou. Pokud budu třeba cestovat, mohu se do šály zabalit. Šálu využiji i v práci, kdy občas přestanou topit a já v kanceláři pořádně mrznu. Na stránkách je plno typů a barev, kdo si z toho má vybrat pouze jednu?

Nakonec jsem se rozhodla pro kostkovanou, pletenou šálu. Je elegantní a mohla jsem si vybírat z velkého množství barevných kombinací.






Vybrala jsem si kombinaci modro bílo hnědou. Barvy jsou tlumené a dokonale se mi hodí ke kabátu i zimní bundě. Navíc šála je velmi příjemná na dotek a moc dobře se mi nosí. Je tenká, ale dobře hřeje, což je dokonalé spojení.Každý si může vybrat barvu, která se hodí právě jemu. Mají jich opravdu dost, je těžké vybrat si jen jednu. Pokud by se vám šála líbila, můžete si sami vybrat na stránkách ZDE .







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi