Přečteno za listopad


Listopad. Měsíc, kdy se většina z nás začíná chystat na Vánoce. Kupují se dárky, uklízí se, připravujeme se na pečení a zdobíme. Nejprve věnce, později ozdoby na stromeček. přesto jsem zvládla přečíst pár knih. 


Dívka ve vlaku. Napsala Paula Hawkins. 


Na knihu jsem četla velmi rozporuplné recenze. Víc bylo kladných a když mi ji doporučil i kolega v práci, neváhala jsem. Kolega mi knihu velmi ochotně půjčil a já se mohla začíst. 
Zápletka je velmi napínavá - přesně pro mě. Hlavní hrdinka mi sice k srdci moc nepřirostla, ale děj byl dostatečně napínavý a záhadný aby mě to nutilo číst pořád dál. V knize je vše, láska, zrada, žárlivost, napětí, strach... takže za mě doporučuji jako odpočinkovou četbu. 


I viděl bůh, že je to špatné. Napsal Otto Weiss

Kniha, kterou autor napsal v Terezíně. Jde o takovou pohádku, pomocí které se snažil překonat potíže spojené s životem v ghetu. 
Bůh sestoupil z nebe a by se připojil k svým věrným židům a sdílel jejich osud. Zjistil, že na nebi neměl přehled o tom co se skutečně na Zemi děje. Je překvapený stavem vztahů mezi lidmi, Šokuje ho, že spravedlnosti se nedomůže, že lidé se snaží přežívat na úkor svých bližních. 
Jde o velmi silnou knihu, kterou by si měl přečíst opravdu každý. Recenzi si můžete přečíst ZDE




Adaptace. Napsala Miroslava Varáčková


Na tuhle knihu jsem se těšila velmi dlouho. zajímal mě obsah, protože jsem na ni slyšela jen samé pozitivní ohlasy ve svém okolí. Kniha se mi četla dobře, ale žádný zázrak to nebyl. Taková příjemná oddechovka. Možná jsem měla jen velmi vysoké očekávání a proto nepíši nejvyšší hodnocení. Musím ocenit nápad, ten se mi líbil, horší už to bylo s chováním postav a jejich uvěřitelností. Trošku zapracovat na postavách a dám plný počet bodů. 



Jáchymovští démoni. Napsal Vlastimil Vondruška


tak tohle bylo sáhnutí po jistotě. oddechové čtení, které vás přenese do dávní historie. Nahlédnete do života našich předků a propadnete atmosféře doby. Měla jsem přečteno za dva dny a moc dobře jsem si u knihy odpočinula. Connie se na fotce sice moc netváří, ale mě se kniha líbila. Rcenzi si můžete přečíst Zde





Shannarův meč. Napsal: Terry Broks


Na knihu jsem se moc těšila. Fantasy mám mo ráda a když se tam vyskytují elfové, trpaslíci, čarodějové. Pro mě je knihy až moc dlouhá, občas bych ráda pár řádku přeskočila, ale postavy jsou výborně vystavěné, příběh má logiku. Skupina cestuje za svým púkolem a na cestě je čeká plno překážek, které překonají jen s vypětím všech sil a neuvěřitelného štěstí.Recenzi si můžete přečíst Zde




Nepřátelé a milenci. Napsala: Simona Ahrnstedtová


Knihy nás zavede do prostředí finančnictví, kde se hraje hra o velké peníze. Ten, kdo tuto hru ovládá, dokáže vydělat velké peníze a navíc má velkou moc. Proto je to svět, ve kterém nehrají city a osobní sympatie až tak velkou roli. jenže, tak jako vždy, tady jde o velkou lásku, která musí bojovat proti hře velkých peněz a velkých firem. Recenzi najdete ZDE .




Vážka v jantaru. Napsala: Diana Gabaldon


Na druhý díl Cizinky jsem se hrozně moc těšila. Jak to pokračovalo s Clair a Jamiem ? Taky jsem si pouštěla seriál, který samozřejmě nedosahoval kvality knihy, ale celkem se mi líbil. Sice jsem čekala dlouho, ale rozhodně to stálo za to. Knihu jsem opět přečetla jedním dechem i přes množství stran. Popis krajin, postavy a zápletka jsou prostě skvělé. Recenzi si můžete přečíst ZDE
Zatím má mám rozečtenou knihu Ztracená od Adama Nevilla, Nalezení ztracené Marty od Caroline Wallaceové a od pana Vondrušky Breviář pozitivní anarchie. Potřebovala bych jen víc času. Nemám totiž ještě naklizeno, mytí oken na mě taky ještě čeká a péct jsem ještě nezačala. 





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi