Jaro - nový začátek

Konečně začalo JARO. Venku je opravdu krásně. Sluníčko svítí, ptáci zpívají, všechno se začíná zelenat a růst. Každého to láká na procházku, chceme trávit daleko víc času venku. Pro mě je nádhera, že mám tu možnost sednout si ven na lavičku, uvařit si kafe a číst si knihu, nebo pracovat.



Jenomže, když už na té zahradě sedíte, vidíte co všechno je potřeba udělat. Připravit záhonky, natřít lavičku, provzdušnit trávník... Co má člověk stihnout dřív?

Pro mě, jako pro člověka který má plno zájmů, je velmi těžké všechno stihnout. Den má prostě málo hodin a já nemůžu zvládnout vše. Navíc, co si budu nalhávat, velmi často a ráda se nechám zlákat lenošením. Pustím si zajímavý dokument, reportáž nebo film. Jde o to, že v takovém případě nemusí člověk moc přemýšlet, a jen se nechá bavit pohyblivými obrázky.



Jaro dává možnost nového začátku. Pokusit se omezit množství balastu, které se každý den nahromadí. Přestat plýtvat časem, který je velmi vzácný a soustředit se na to co je nejdůležitější. Vše si pořádně rozmyslet a dělat jen to, co je pro mě a moje blízké nejdůležitější. Zkrátit dobu nicnedělání a prodloužit procházky se psem. Přestat hrát hry na počítači a začít se víc soustředit na vylepšení znalosti jazyků. Vždy je co zlepšovat.
S jarem začíná období výletů. Těším se na plno nových zážitků a fotek. Letos toho plánujeme opravdu hodně. Nižbor, Okoř, Křivoklát, naše oblíbené zříceniny atd.. Možná se mi poštěstí i nějaké to zahraniční cestování kde si procvičím své chabé znalosti jazyků.

Dneska jsem svůj den prolenošila. Četla jsem si, byla na procházce se psem, dívala se na dva dokumenty. Taky jsem háčkovala nový svetr a chystala se na zítra do práce, opravovala písemky, vařila a pekla ( dnes opěr štrúdl - jeden klasický z listového těsta a jeden bezlepkový). Prostě úplně normální krásný den.

A jak jste dnešní krásný den strávili vy?









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi