Furminátor

Všichni, kdo máte doma nějakého chlupatého zvířecího mazlíčka, znáte úskalí které je s tím spojené. Jsou to všudypřítomné chlupy. S tímto problémem většina nás, chovatelů s menším nebo větším úspěchem bojuje. 

Já se snažím množství chlupů eliminovat. Mám na to různé hřebeny, speciální držák na vysavač atd. Přesto je chlupů doma pořád plno. Bydlí s námi jeden velmi chlupatý pes a jedna kočka, což nám zadělává na množství chlupů víc než malé. 

Když jsem uviděla výzvu na stránkách Blogerky.cz s FURminátorem ihned jsem se k ní přihlásila. Vyzkoušet si tohle hrablo pro mě bylo jako možné řešení našeho velkého problému. Proto mě velmi potěšilo, že jsem byla vybrána a FURminátor mi přišel domů.


Protože máme doma borderkolii vybrala jsem FURminátor pro středně velké psy s dlouhou srstí. Jde o hrablo z nerezavějící oceli, které má vysunovací tlačítko pro čištění hrabla. Rukojeť dobře padne do ruky a tak je práce s ním jednoduchá a pohodlná.

Hned jsem ho samozřejmě musela vyzkoušet a to hlavně na mojí milované fence, protože je hlavním zásobníkem chlupů v naší domácnosti. Zpočátku se na moje nadšení dívala dost podezřívavě a do spolupráce se jí vůbec nechtělo. Když jsem jí nechala hrablo v klidu očichat, mohli jsme jít na to. Vzala jsem Connie na zahradu a vyčesávali jsme chlupy venku. Byl to skvělý nápad, protože po chvilce lítaly chlupy všude. Pro Connie byla celá procedura očividně velmi příjemná, sama se začala natáčet na různé strany, jak si chtěla česání užít. Měla jsem strach, že jí bude vyčesávání tahat, že se jí to nebude líbit, ale vše bylo v pořádku. Myslela jsem si, že bude za chvilku hotovo a pes bude zbaven veškeré přebytečné srsti, ale ani po deseti minutách vyčesávání ještě nebyl konec a pořád a pořád jsem vyčesávala další a další chlupy. Bylo jich tolik, očividně náš pes potřeboval hloubkovou očistu. Je pravda, že podruhé už to nebylo tak dramatické a chlupů už nebylo tolik. 





Výsledek vyčesávání.


Rozhodně můžu každému FURminátor doporučit. Sama jsem nevěřila, jak moc dokáže pomoci s eliminací množství chlupů v domácnosti. Ale je pravda, že vyčeše až neuvěřitelné množství chlupů a zvířata si jeho péči užívají. I náš kocour přišel o plno chlupů díky FURminátoru. Žádné jiné hrablo, které jsme používali předtím takové úspěchy nemělo.  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi