Nákupy Šífónová košile


Tentokrát jsem nakupovala na stránkách postovnezdarma.cz košili. Pokaždé, když si na těchto stránkách něco objednám, jsem zvyklá na trochu delší dobu dodání. Jde o to, že zboží posílají z různých skladů a tak to déle trvá. Tím, že s dobou dodání počítám, nějak zásadně mi nevadí. Na dobré věci si ráda počkám.V tomto případě, byla ale doba dodání opravdu velmi dlouhá. Proto jsem si mohla ověřit, jak tato stránka vyřizuje reklamace. 


Když zboží nedošlo ani po dvou měsících, reklamovala jsem svou objednávku. Reakce byla prakticky okamžitá. Dostala jsem různé možnosti vyřízení mého problému. Já si vybrala, že chci zboží poslat opakovaně. O košili jsem opravdu stála. Potřebuji trošku formálnější oblečení do práce a tahle košile je moc krásná.



Takže sice s pořádným zpožděním, ale přesto zboží dorazilo v pořádku. Košile je opravdu parádní. její barva je stejně výrazná jako na fotkách, nekrčí se, a pohodlně se nosí. Sice začíná léto a s ním i velké horko, ale v košili není takové teplo, jak by se mohlo zdát. Má spíš chladivý efekt, díky materiálu, ze kterého je vyrobená.


Na stránkách mají na výběr z pěti barev. Pro mě byla modrá jasnou volbou. Je to moje nejoblíbenější barva. Nebudu alespoň vypadat šedě a nezajímavě. Do práce většinou nosím barvy jako černá, šedá, bílá.... Tahle košile bude pro mě velká změna. Moc se těším, až si ji zítra vezmu a budu poslouchat komplimenty :-).


Košili, stejně jako stránku postovnezdarma.cz můžu opět doporučit a děkuji za jednoduché vyřízení moji reklamace. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi