Fidget spinner


S fenoménem FIDGET SPINNER jsem se poprvé setkala v Paříži. Prodávali ho spolu s modelem Eiffelovky černošstí kluci, kterých bylo všude plno. Cena byla 5 eur za kus a naši žáci spinnery nakupovali ve velkém. Tenkrát se mi zdálo, že kupují zbytečně draze totálně nepotřebnou věc. Bylo mi vysvětleno, že jde o parádní antistresovou pomůcku a že se s ní dají dělat bezvadné triky. Cena pět euro se jim nezdála nijak drahá. Proto si každý koupil minimálně alespoň dva. 

Fidget spinner je totální hit. Je to antistresová pomůcky, která má v sobě zabudované ložisko a závaží. Podle kvality ložiska a závaží se dokáže spinner točit opravdu dost dlouho. Moje dcera to stopovala a některé se točí i tři minuty. 


Teď už se fenomén dostal i k nám. Mají ho všichni. Ve škole se děti předhánějí kdo má lepší   a rozčilují učitele. Už nejde jen o to, aby se spinner správně točil, jde o módu. Každý chce speciální design pro ten svůj. Dostalo se to i do naší rodiny. Dcera mu taky propadla a já se jí snažila vyhovět a koupit ji něco speciálního. 



Jednobarevná varianta už je totálně mimo hlavní proud. Proto jsem sáhla na stránky postovnezdarma.cz pro spinner trošku barevnější se speciálním fluorescenčním závažím ve formě smajlíků. Ve tmě smajlíci krásně svítí.Zde Samozřejmě, že nejde o jedinou variantu a možnost, ale vzhledem k tomu, co vše už máme mi tenhle připadal opravdu originální. Myslím si, že s ním dcera udělá ve škole parádu. Už teď ho nepustí z ruky ani na výletě, všude ho nosí s sebou a zkouší různé triky podle kanálu na You Tube.


Jako vždy jsem na doručení čekala poměrně dlouho, ale vzhledem k tomu, že na stránkách postovnezdarma.cz objednávám opravdu často, jsem už na dobu doručení zvyklá. Při minulé zásilce jsem měla potíže s doručením. Tentokrát jsem balíček dostala doporučeně a tak nehrozilo nebezpečí ztráty. Vše bylo důkladně zabalené a proto spinner došel bez úhony.

Pokud jste i vy podlehli tomuto fenoménu, můžete se vybrat spinner podle vlastního vkusu. Mají jich na stránkách velké množství, např. ZDE .






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi