Čuníkův neobyčejný deník




Napsal: Emer Stamp
Nakladatelství: MOBA (Moravská bastei)
Počet stran: 224

Veselá kniha, která je plná obrázku mě lákala i proto, že mám doma malou dceru. Čas společně strávený nad knihou, je pro nás obě velká zábava a vždy si to užíváme. Proto jsem po knize s radostí sáhla.
Čuník má ze všeho nejraději jídlo. Dobře se najíst, hezky si poležet a pohrát si se svým nejlepším kamarádem Kačerem, to je jeho vysněný život. Bohužel se mu ne vždy povede vše, tak jak si to vymyslí. Občas se stane, že provede pěknou lotrovinu a pak se snaží seč může, ji napravit. Je to s ním zkrátka velmi těžké. Pan a paní Sandálovi s ním mají svatou trpělivost. 



Nejsem si tak docela jistý,proč se mi furt stávají tak ŠÍLENÝ věci. Kdyby bylo po mým, tak bych pořád jenom jedl dobroučký pomyje a hrál si s Kačerem a Krávou. Ale mám pocit, že mi nikdy nic nevyjde úplně podle plánu..... Uvidíte sami. Jsem sice obyčejný Čuník, ale myslím, že moje dobrodružství jsou vážně NEobyčejná.

Příběhy Čuníka, Kačera a Krávy jsou dost šílené. Nevím jak to dokáží, ale umí lézt po střechách, umí číst a psát a pořád vymýšlejí, jak by se zabavili. Nejraději mají hru na schovávanou. Pokud si myslíte, že se jedná o bezpečnou hru, pak neznáte naše tři kamarády. Dokáží napáchat docela dost škody. Chudáci majitelé - pan a paní Sandálovi. 

Kniha je plná krásných - veselých obrázků, které se dětem moc líbí. Větší fond písma ulehčuje malým čtenářům luštění písmenek. Kapitoly jsou krátké, takže dokáží udržet dětskou pozornost. Děti čtení baví. Jde o přehledné a zábavné příhody. 


Musím pochválit grafické zpracování knihy, která nese stopy kaněk a škrábanců. Pochválit musím i zvláštní řeč prasečtinu, která knihu oživuje.

Za knihu k recenzi děkuji nakladatelství MOBA

Knihu si můžete pořídit ZDE


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi