Knihy v květnu

Květen byl opět dost náročný měsíc, ale přesto jsem pár knih přečíst stihla a navíc se mi tu nahromadilo plno publikací k recenzi. Tak snad to všechno stihnu. Většinu knih, už jsem na blogu uvedla, protože jsem na ně psala recenzi.

První knihou v květnu, kterou jsem četla byla dětská kniha z nakladatelství Host. Válka proti superkravám. Kniha se mi moc líbila a hned jsem ji strčila dceři, ať si taky počte.Jde o příběh o šikanované dívce, která se nedala a zvítězila.  Recenze na knihu je ZDE .



Druhou knihou byl životopis Adel - holka od vedle, která dobyla svět. Knihu jsem měla k recenzi ještě dřív, než oficiálně vyšla. Od té doby daleko víc poslouchám písničky od Adele, jako bych do nich lépe viděla a pochopila je. Adel je, možná i díky přečtení knihy, velmi sympatická mladá žena. Recenzi na knihu najdete ZDE .


Kluk na větvi, jde opět o knihu určenou spíš pro děti. V případě této knihy, bych ale klidně doporučila přečíst i dospělákům. Moc se mi líbila a měla jsem ji přečtenou během chviličky. Samozřejmě, tím že je to pro děti, není vše úplně reálné, ale to ani není účelem knihy. Recenzi najdete ZDE



V pořadí čtvrtá kniha je opět pro děti. Jmenuje se - Jak jsem svým vnoučatům vyprávěl o vesmíru. V této knize se dozvíte odpovědi na otázky, které děti většinou zajímají. Jak vznikl vesmír, z čeho je složené slunce, co jsou to černé díry atd. Vše je vysvětleno srozumitelně a jednoduše pomocí příměrů. Recenzi si můžete přečíst ZDE .


Na blog jsem psala ještě jednu recenzi a to na knihu Vzpomínky mě stále tíží. Jde o vyprávění ženy, která zažila odsun žen a dětí z Lidic. Přežila koncentrační tábor a vrátila se. To vše popisuje ve své knize. Psaní považuje za terapii, jek se vypsat ze svých strachů a možnost vyrovnat se s minulostí. Jednoduše napsané, možno proto vás to tak chytne. Recenze je Tady .


Pro stránky vaseliteratura.cz jsem recenzovala tento měsíc knihu Toulky s Puff. Spisovatele Richarda Bacha mám moc ráda, proto jsem si zvolila tuto knihu, navíc můj přítel je blázen do letadel a tak k nim mám taky blízko. Recenzi si můžete přečíst ZDE .


Pro stránky Magazín Sova jsem recenzovala knihu a opět dětskou Duhový cirkus od Petry Neomillnerové. Musím uznat, že kniha je skvělá. Barevné obrázky, příběh který má hlavu a patu a dětem se bude určitě líbit. Recenzi si můžete přečíst Tady .

K tomu jsem zvládla napsat závěrečnou práci do pedagogiky, udělat čtyři zkoušky a jeden zápočet a pořídit si krásného ježka Snížka. Byl to pro mě velmi úspěšný měsíc, jen si můžu přát aby červen dopadl podobně dobře.

V červnu se můžete těšit na knihy, které už mám připravené a na které se chystám.
Už přečtenou mám knihu Dravec od Františka Uhra. Recenze bude hotova určitě tento týden. Další knihou z nakladatelství MOBA je Rytíř z Vřesova od Františka Niedla.




Teď mám rozečtenou knihu Padesát minut od Roberta Lindnera z nakladatelství Portál. Začala jsem včera večer a nešla jsem spát až po sto stranách a to jen proto, že ráno vstávám brzy. Moc se mi zatím líbí a nemůžu se dočkat, až ji večer zase otevřu.

Pak tu mám připravenou knihu z nakladatelství Jota Sirotčines slečny Peregrinové a to třetí díl Knihovna duší. Je to první recenzní výtisk od tohoto nakladatelství. Proto mě překvapilo, že jsem ke knize dostala vějíř, náramek a ještě záložku. Měla jsem ohromnou radost.


Další knihu recenzuji pro Magazín sova. Recenzi mám rozepsanou, ale pořád ji upravuji. Jde o knihu Skočný příliv kterou napsala autorská dvojice Cilla a Rolf Borjlindovi. Musím říct, že jsem kvůli knize jednu noc nespala. Musela jsem vědět, jak to dopadne.

A jako poslední mám e-knihu Odinovo dítě. Všichni ji tak chválili, že jsem si o ni taky napsala.


A co vy a květen. Kolik jste toho stihli? Já se moc těším na prázdniny, kdy budu číst a číst.....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi